Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T19:18:52+01:00
Idę podwórkiem i naglę widzę małego pieska .
Podchodzę bliżej niego i zaczynam się przyglądać.
Piesek jest czarny w brązowe plamki dochodzę do wniosku ,że to kundelek i na dodatek zagłodzony oraz bezdomny.
Bez zastanowienia biorę pieska do domu .
Daje mu oś do jedzenia i picia a po krótkim czasie piesek zasypia
Kiedy mama wraca z pracy opowiadam jej moją historię ,mama się wzrusza i pozwala zostawić mi pieska w domu .
Ja i mój piesek jesteśmy najlepszymi przyjaciółmi.
22 3 22
2010-01-25T19:20:14+01:00
Ide podwórkiem.I nagle wyskakuje zza rogu mój kolega Tomek,który bardzo lubi psocić.Wiedziałam,ze coś się święci...Nagle za nim następni chłopcy z naszego podwórka!Idę dalej,przyspieszam kroku a chłopcy niewiele myśląc biegiem za mną z śnieżkami w rękach.Co sił w nogach ruszyłam w stronę domu...Nie udało im się tym razem.Byłam szybsza!
36 4 36