Odpowiedzi

2010-01-26T16:25:22+01:00
A) 38/40
b)9/40
nia zglaszaj jako bledna tyle napisalem ile umialem
2010-01-26T16:28:18+01:00
A) 1/4 +0,7=
5/20+14/20=19/20
0,25=0,7=0,95

b)3/8 - o,15
375/1000-150/1000=225/1000=9/40
0,375-0,15=0,225

c)1/8 + 2,5
1/8+2 4/8=2 5/8
0,125+2,5=2,625

d)1 1/4 * 0,3
1 1/4*3/10=15/40=3/8
1,25*0,3=0,375

e)2/5 :0,08
2/5:2/25=2/5*25/2=5
0,4:0,08=40:8=5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T16:29:16+01:00
A)1/4+ 0,7= 0,25+ 0,70= 0,95
b)3/8-0,15= 15/40 - 4/40= 11/40
c)1/8 + 2,5= 5/40 + 2 20/40= 2 25/40= 2 5/8
d)1 1/4* 0,3= 1,25*0,3=0,375
e)2/5: 0,08= 0,40: 0,08= 5

Mam nadzieję, że dobrze:)