Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T18:28:26+01:00
A ) pociag jadacy po torach
kulka puszczona po podłodze

b) ptak siedzący na drzewie
piłka rzucona do góry na pewną wyokośc


mam nadzieje, że o to chodziło ; ))

pozdrawiam .. ;]
1 5 1
2010-01-26T18:34:26+01:00
A)
Energię kinetyczną posiadają wszystkie ciała będące w ruchu, więc przykłady można tu wymieniać i wymieniać np poruszający się samochód , idący człowiek itd
b)
Energię potencjalną z kolei posiadają ciała które są na pewnej wysokości ponad tzw poziomem zerowym, czyli np jabłko na drzewie, czy np. piłka znajdująca się na pewnej wysokości itd
2 3 2