Odpowiedzi

2010-01-26T19:08:40+01:00
Rycerz powinien być męski pewny siebie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T19:50:46+01:00
Rycerz musiał odznaczać się odwagą, dbałością o honor swój i swojego władcy, a także wiernością wobec seniora, wybranej damy i ojczyzny.
Rycerz winien był być człowiekiem pobożnym i oddanym Bogu. Inne cechy rycerstwa to zapewne także męstwo.
Rycerz taki miał zapewnione miejsce w raju, co dla zwykłych śmiertelników było dużo trudniejsze do osiągnięcia.