Odpowiedzi

2010-01-27T16:15:26+01:00
Zenek z początku jest niesmiały ale puzniej przyjmuje zaproszenie.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T16:16:32+01:00
Kiedy opowiada Panu Zalewskiemu o problemach rodzinnych jest mu przykro ale tez wstyd ze jego ojciec pije.Na poczatku kiedy poznaje ojca uli jest zly na nia ze go zaprosila ale pozniej kiedy jej ojciec mu pomaga jest wdzieczny i tym samym dziekuje za goscine.Pan Zalewski wie ze Zenek jest niesmialy ale wie tez ze jest bardzo bohaterski i zaradny.
1 5 1
2010-01-27T16:16:35+01:00
Jest zszokowany tą propozycją i nie oswojony
1 5 1