Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T16:21:44+01:00
Cross - przejdź
go down/up - idź w dół/górę
go out of - wyjdź z...
go past - mijać
on the corner - na rogu
on the left/right - na lewo/prawo
opposite - naprzeciwko
turn left/right - skręć w lewo/prawo
go along - iść
go staight ahead - idź prosto przed siebie
1 4 1
  • AgU5
  • Początkujący
2010-01-27T17:54:56+01:00
Cross - przejdź
go down/up - idź w dół_górę
go out of - wyjdź z
go past - mijać
on the corner - na rogu
on the left/right - na lewo_prawo
opposite - naprzeciwko
turn left/right - skręć w lewo_prawo
go along - iść
go staight ahead - idź prosto przed siebie