Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T20:03:57+01:00
A)kojarzy mi się z siła grawitacji (ciążenia) Ponieważ Newton odkrył właśnie tą siłę kiedy siedział pod drzewem i spadło obok niego jabłko

b)wszystko spada na ziemie ponieważ działa na nie siła grawitacji (ciążenia) Siła ta działa na twa przedmioty które się wzajemnie przyciągają
9 4 9
2010-01-27T20:05:02+01:00
A) Jabłko Newtona kojarzy mi się z tym, że wszystko spada na ziemię dzięki sile grawitacji
b) Wszystko spada na ziemię z powodu grawitacji, która przyciąga wszystko na ziemie.



20 2 20
  • Użytkownik Zadane
2010-01-27T22:25:05+01:00
A) jablko Newtona ma zwiazek z grawitacja(sila ciazenia), gdyz naukowiec ten odkrykl ja gdy jablko z drzewa pod ktorym siedzial spadlo obok niego i zmusilo do refleksji
b)jest to rzyczyna sily ciazenia(grawitacji), najprosciej mowiac zeimia przyciaga do sibie wszystkie przedmioty
6 3 6