Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-04T15:58:34+02:00
80% - 24
100% - x

x = 2400/80 = 30

30-24 = 6

ODP: 6 uczniów nie pojechalo na wycieczke
10 4 10
2 plus 2 to 5 ?
haha xd
niby NAJLEPSZA ODPOWIEDZ haha
2009-10-04T16:00:13+02:00
X- liczba uczniów

80% 24
100% x

x= 24*100/80 = 2400/80 = 30

30-24=6
Odp. Nie pojechało 6 uczniów.
2009-10-04T16:02:05+02:00
80% - 24 uczniów
100% - x
x= (100*24):80= 2400:80=30
30 uczniów liczy klasa.
30-24= 6
Odp. Na wycieczkę nie pojechało 6 uczniów
5 4 5