Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-04T17:09:48+02:00
Książka jest moim przyjacielem ponieważ dostarcza mi mnóstwa przeżyć. Dzięki lekturze moim udziałem stają się wyprawy w przeszłość i do przyszłości. Uczy mnie co jest dobre, a co złe. Pozwala przebrnąć przez ciężkie chwile, niesie mi radość i pomaga rozwiązywać różne problemy. Towarzyszy mi od dzieciństwa. Najpierw były to bajki, które przenosiły mnie w zaczarowany świat. Teraz książka jest moim najwierniejszym towarzyszem, nie zdradza moich sekretów i łeż,a często przynosi dobre rady
4 4 4
2009-10-04T17:10:17+02:00
Lubię czytać książki. Książka jest dla mnie jak przyjaciel. Gdy ją czytam izoluję się od Świata i interesują mnie przeżycia w niej zawarte. Książki przeważnie opisują czyjeź życie lub czasy. Można się z niej wiele dowiedzieć i nauczyć. Czytanie książki bardzo wciąga. Moją ulubioną książką jest " Gwiazda " bardzo polecam ;)
3 3 3