Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T17:01:38+01:00
By zawsze być czystym od grzechu i żyć w zgodzie z panem Bogiem.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T17:02:29+01:00
Chrześcijanin powinien regularnie sie spowiadać, ponieważ Bóg ofiarował na te sakramenty abyśmy je wypełniali. Spowiedź to oczyszczenie z grzechów i jeśli chcemy przyjmowac Jezusa do swego serca musimy oczyscic swoją duszę.Jeżeli nie bedziemy sie spowiadać bedziemy oddalac sie od Krolestwa Bożego
1 5 1
2010-01-28T21:51:39+01:00
Spowiedź jest pojednaniem z Bogiem. Gdy się żyje w grzechu oddalamy się od Boga, a gdy przystąpimy do sakramentu pokuty pojednujemy się z Bogiem.