Odpowiedzi

2010-01-28T17:54:23+01:00
Dyscypliny:
-rzut dyskiem
-olimpiady biegowe(greckie 42)
-rzut osczepem(słynny Gajusz Juliusz Cezar)
сфхц
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T17:56:21+01:00
Tego jest pełno:
Partenon, Panteon,Freski,Kolumny,Via Appia,Łuki architektoniczne,Termy,Uzbrojenie, ,,Wiem, że nic niewiem", ,,I ty brutusie przeciwko mnie", twierdzenie Pitagorasa, Legendy,Wielkie bitwy
(zapiski), 78r.n.e.- Wybuch wulkanu- Pompeje- całe miasto zastygło, ,, człowiek człowiekowi wilkiem" itd. itp.
4 2 4