Odpowiedzi

2010-01-29T12:01:40+01:00
Robinson Cruzoe:
Wygląd:
- po dłuższym pobycie na wyspie włosy miał po ramiona.
- Lekko siwy
- miał lekko widoczne mięśnie

CharakteR:
- Odważny
- samodzielny
- zaradny
- miał dużą wiedzę
- doświadczony

Umiał sobie poradzić w trudnej sytuacji , umiał skonstruować proste narzędzia .

Praca całkowicie z głowy (:
Pozdrawiam .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T15:46:57+01:00
Robinson Kruzoe urodzil sie w Anglii i był synem kupca niemieckego pochodzenia. Miał dwóch starszych braci, którzy zginęli na morzu. Jako najmłodszy z rodzeństwa nie nauczył się żadnego zawodu. Rodzice pragnęli, aby przejął interes rodzinny, do czego młodzieniec nie czuł powołania. Pociągało go natomiast żeglarstwo i od dziecka marzył o dalekomorskich podróżach.
Niewiele wiemy o jego wyglądzie zewnętrznym. Możemy jednak wyobrazić sobie bohatera, jako sielnego, rosłego mężczyznę.
Bohater powieści miał silny charakter. Był bardzo przedsiębiorczy. Podczas pobytu na wyspia odkrywał wartość nauki, od której stronił w Anglii. Tęsknił też za rodzicami, których kiedyś opuścił wbrew ich woli. Robinson był dzielnym i odważnym człowiekiem. Kedy znajdował się na odludziu nauczył się wielu pożytecznych rzeczy. Zmieniło się jego spojrzenie na świat. Kruzoe miał dobre serce. Był zdolny do przyjaźni i współczucia. Najpierw bardzo polubił Ksurego, a potem szczerze pokochał na wpół dzikiego Piętaszka. Robinson Kruzoe to bohater, który posiada tzw. żyłkę awanturniczą. Szuka przygód i znajduje takie, o których nie myślał w najśmielszych marzeniach. Czytając o nich nie można nie podziwiać odwagi i zaradności tej postaci, która jest dla mnie godną naśladowania.