Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T13:15:20+01:00
Jelito grube formuje kał
skóra bierze udział w regulacji temp ciała
kanały półkuliste dostarczają informacji o położeniu ciała
2010-01-30T13:16:46+01:00
Skora bierze udzial w regulacji temp. ciala wytwarza leukocyty
jelito grobe formuje kal
kanaly polkoliste dostarczaja informacjeo polozeniu ciala
2010-01-30T13:17:37+01:00
Skóra bierze udział w regulacji temperatury ciała
jelito grube formuje kał
kanały półkoliste dostarcza informacji o położeniu ciał