Taki mały problem ;) Mam napisać dlaczego chce przyjąć sakrament bierzmowania. Wbrew pozorom nie jest to takie proste. Może pomoże ktoś i poda kilka powodów dla których przyjmuje się bierzmowanie?
Z góry dzięki.
Ma to zająć ok. strony. ;p

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T13:53:10+01:00
Wydaje sie takie proste. Dlaczego możemy chcieć przyjąć Sakrament Bierzmowania. To sakrament, który swiadczy o tym, że jesteśmy dojrzali pod względem chrześcijaństwa. Nalezy sobie zadać pytanie dlaczego po co? Niektórzy robią to po to by móc wziąć ślub. Ale ja ja myślę troszkę inaczej. Wiem, że kiedy go przyjmę w moim sercu i duszy zamieszka Duch Śwęty a przecież jako wierzący i praktykujący Chrześcijanin zależy mi na tym. Chcę by Duch Święty zamieszkał we mnie i "pilnował mnie", moich zachowań. Poza tym chce już w pełni być chrześcijaninem. Chcę dopełnić przyrzeczenia z Chrztu Świętego. Tym razem juz nie przez rodziców a osobiście.

No starałam się więc liczę na Naj;)
1 5 1
2010-01-30T14:16:58+01:00
1. Żeby zbliżyć się do Pana Boga
2.Stać się człowiekiem bardziej dojrzałym (poprzez wybranie samodzielnie imienia)
3.Jest to czas modlitwy, spokoju.