Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T18:33:00+01:00
Myślę, ze najlepszym miłosnym filmem jest film pt. Titanic.
1 5 1
2010-01-31T18:34:47+01:00
Sydney i siedmiu nieudaczników,Jazda na maksa,sposób na teściowa,wredne dziewczyny,walentynki,jak w niebie.-kom. i kom.romatyczne.:)
2010-01-31T18:42:50+01:00
,, Miłość na wybiegu " ;
,, zostanmy przyjaciolmi''
,, randka w ciemno "
,,Jak w niebie "
,, A lot like love"
,, 50 pierwszych randek "
,, piekna i szalona"
,, zakochana złośnica"
,, Szkoła Uczuć"
,, Preety Woman "
,,To właśnie miłość"