Odpowiedzi

2010-01-31T19:18:08+01:00
1.Polacy są Filatropijni
2. z HiV można pracować w policji.
3. Tusk chce zmienic konstytucje.
4.Polak pobił rekord w graniu na fortepianie.
5.Nadchodzi epoka lodowata
6.12-latka uratowała rodzeństwo z pożaru
7.Wybuch w wieżowcu. 400 osób ewakuowanych!
8.Gołota idzie do więzienia!
9.Pudzian i Mamed na podium!
10.Ojciec kazał zabić chłopaka córki?!

nie wiem czy chodzi o to:D
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-31T19:30:49+01:00
26.01:
- Uroczystości 65. rocznicy wyzwolenia niemieckiego obozu Auschwitz
- Lotnicze Pogotowie Ratunkowe czasowo zawiesiło loty śmigłowców we wszystkich bazach z powodu ryzyka związanego z podejrzeniem występowania zanieczyszczenia paliwa.

27.01:
- 10 ofiar na Machu Picchu
- Lotnicze Pogotowie Ratunkowe wznawia loty

28.01:
- Autobus ostrzelany pod Warszawą
- Bug grozi wylaniem, kolejna ewakuacja ludzi i zwierząt
- Tusk podjął decyzję ws. wyborów prezydenckich - nie będzie kandydować

29.01:
- Rząd Haiti alarmuje: kwitnie handel organami

30.01:
- Wybuch gazu w Szczecinie; 400 osób ewakuowanych

31.01:
- Polacy przegrali z Islandią brąz
- Francja zdobyła złoto Mistrzostw Europy
2010-01-31T20:03:36+01:00
1.Dziewczynka ratuje rodzeństwo
2.Nowa miss ameryki
3.Zmierzch w supermarkecie
4.Julia Kamińska będzie tańczyć z Maserakiem w tańcu z gwiazdami.
5.Mucha odrzuciła oświadczyny.
6.Rihanna znowu sama.
7. Nowa Małgorzata Socha.
8.Polacy bez medalu.
9.Urbańska i Lesz lecą do USA.
10.Kamińska i Bobek dziękują za TELEKAMERY.
1 1 1