Odpowiedzi

2010-01-31T19:35:28+01:00
Zalety :
-duży zakres sklepów i usług
-wieksze zarobki
-łatwiej o prace

wady :
-duże zanieczyszczenie srodowiska
-korki
-hałas
-trudności komunikacyjne
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T19:38:49+01:00
W dużym mieście :
wady :
-bardzo zanieczyszczone powietrze , które wdychamy
-o wiele więcej pojazdów , które zwiększają niebezpieczeństwo dla naszego życia

zalety :
-mamy wszędzie blisko ;p
-mamy więcej możliwości do , np . znalezienia pracy .

strefa podmiejska :
wady:
-wszędzie daleko ;p
-złe drogi ;D

zalety :
-świeże powietrze
-naturalne produkty .
2 1 2