Odpowiedzi

2010-02-01T13:33:33+01:00
Ek = m*V² / 2
m - masa
V - prędkość
Ek = 1000 * 100 = 100 000J = 100kJ
19 3 19
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T13:33:40+01:00
Ek = mv²/2

Ek(energia kinetyczna)=?
m(masa)=1000kg
v(prędkość)=10m/s

Ek=1000kg*(10m/s)²/2
Ek=100000J/2
Ek=50000J - wynik
25 4 25
2010-02-01T13:34:27+01:00
M=1000kg
v=10 m/s
Ek=mv do kwadratu /2
Ek=1000kg*10m/s do kwadratu/2=5000J=5Kj
Energia kinetyczna wynosi 5000j co jest równe 5 KJ
12 3 12