1.Wymień argumenty,których używał Hitler,aby przekonać Niemców do głosowania na jego partię w 1932 roku.
2.Opisz zmiany,jakie wprowadził Hitler po objęciu władzy w Niemczech.
3.Wyjaśnij,w jaki sposób prześladowano Żydów w 3 Rzeszy.

Proszę o pomoc najlepiej aby ktoś napisał to jeszcze dziś
P.S to jest do 6 kl szkoły podstawowej !!

2

Odpowiedzi

2010-02-01T14:22:46+01:00
1.Wzmocnienie gospodarki, poprawa niemcom życia.
2.Zwiększenie wojska, anekcja Austrii, Czech.
3.Budowa obozów, gett, zabijanie ich poprzez np. komor gazowych.


Nawet łatwe jestem z V klasy.
10 3 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T14:38:32+01:00
1. Obiecał niemcom, że będą mieli lepsze życie
2.w tym nie jestem pewna, ale wydaje mi się, że będzie to zwiększenie wojsk
3.Kazali im budować obozy, ponieważ myśleli, że są złymi ludzmi noszącymi w sobie zło, Żydów zabijali dusząc ich w komorach gazowych.
8 3 8