Odpowiedzi

2010-02-01T14:56:25+01:00
"Zarezerwowaliśmy to zadanie do rozwiązania dla Ciebie (odjęliśmy Ci 2 punkty, które zostaną zwrócone gdy opublikujesz rozwiązanie)"
Rezerwacja zadania czyli to, że akurat Twoja odpowiedź bedzie jedną z trzech :)
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-01T14:57:11+01:00
Rezerwacja biletu to jest to że nikt cię nie uprzedzi i spokojnie dodasz odpowiedz 3punkty dostajesz za odpowiedz a jeżeli zostanie uznana za najlepszą to dostaniesz resztę punktów
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T14:57:27+01:00
Rezerwacja biletu -to po prostu rezerwacja zadania.To po to by rozwiązać jakieś zadanie i być pewny że inni cię nie ubiegną .Jesli opublikujesz zadanie punkty zostaną ci zwrócone.
1 5 1