Proszee o Pomoc mam do zrobienia zadania z matematyki 1 gimnazjum
PODRECZNIK matematyka 1 podrecznik gimnazjum zielony na dole czerwony znaczek matematyka z plusem
strona 200 chociaż kilka zadań a może ktoś ma już rozwiązanee
PROSZEEE daje naj :))

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-01T18:08:50+01:00
12. a) x=0
b) x+1 1/3

13. Dla a=-1/4; dla a=2

14. a) x=4 b)y-2 2/3 c) z=1,5
15. Tu wyjdzie 1 kilogram
16. 13 km
17. 17 dwuzłotówek i 23 pięciozłotówki
18.4 litry
19. 30 osób
20.16 pytan ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T18:09:30+01:00
Zad.15
Głowa- x
tułów- 2+x
x+2+x=2,5 |-2
2x=0,5 |/2
x=0,25
Głowa- 0,25kg
tułów- 2,25kg

zad.16
Tyle przeszli- x
tyle jeszcze przejdą- x-5
x+x-5=21 |+5
2x=26 |/2
x=13
Tyle przeszli- 13km
tyle jeszcze przejdą- 8km

zad.17
złotówki- 1
2-złotówki- x
5-złotówki- 40-x
1+2x+5(40-x)=150
1+2x+200-5x=150 |-201
-3x=-51 |/-3
x=17
złotówki- 1
2-złotówki- 17
5-złotówki- 23

zad.19
sprzedawcy- 2/3x
urzędnicy- 1/5x
pozostali- 4

2/3x+1/5x+4=x
10/15x+3/15x+4=x |-13/15
4=2/15x |*15/2
x=60
2 3 2