Odpowiedzi

2010-02-01T17:10:16+01:00
Uszyć komuś buty to znaczy opowiadać o tym kimś nieprawdziwe historie i psuć mu opinię.
88 3 88
  • Użytkownik Zadane
2010-02-01T17:10:49+01:00
Intrygować przeciw komuś
proszę o najlepszą
58 2 58
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T17:12:36+01:00
Uszyć komuś buty - intrygować przeciw komuś, oczerniać, szkodzić komuś

mam nadzieje, że pomogłam ;)
pozdrawiam
147 4 147