Odpowiedzi

2010-02-01T17:19:06+01:00
Nad całym światem by pomagaĆ wszystkim ludziom.
Nie wiem czy to wystarczy;/
39 1 39
2010-02-01T17:19:49+01:00
Gdybym był duchem i miał moc ostrzegania i dawania rad to zawedrowałbym do internetu i pisal rozne ciekawe rady i odpowiadalbym na pytania innych
50 4 50
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T17:21:24+01:00
Gdybym był duchem i miał moc ostrzegania i dawania rad to zawędrowałabym do świata ludzi. Odwiedziłbym moich bliskich i pomógłbym wybrać im właściwą drogę życia. Wskazałbym im ścieżkę, po której stąpając, nie będą żałować popełnionych w przeszłości czynów. Upominałbym ich w codziennych decyzjach i zachowaniach w różnych sytuacjach, tak aby nigdy nikogo nie zranili. Starałbym się naprawić wiele szkód wyrządzonych przez nich i zapobiec szarej, smutnej przyszłości.
21 3 21