Odpowiedzi

2010-02-01T17:50:42+01:00
Rzut z miejsca, rzut z wyskoku, rzut z przeskokiem, rzut z padem, rzuty sytuacyjne (rzut z biegu,dobitka,przerzutka), rzut z odchyleniem.
1 5 1
2010-02-01T17:51:47+01:00
Rzuty :
w miejscu
z wyskoku
z przeskokiem
z padem
sytuacyjne
z odchyleniem
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T17:52:02+01:00
Jeśli chodzi o pozycje, wyróżniamy rzuty ze skrzydła, z koła. Oprócz tego rzut karny, rzuty z biodra, rzuty tzw. ,,przerzucane" nad bramkarzem, rzuty ,,z kozłem", rzut górą. Wydaje mi się, że to już wszystko, zarówno jeśli chodzi o rzuty z bramkę, jak i rzuty przy podaniach.
2 3 2