Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T17:54:44+01:00
Restrukturyzacja polega na zmianie profilu produkcji poprzez likwidację tradycyjnych gałęzi
przemysłu oraz na zastępowaniu ich przemysłami nowoczesnymi i modernizacji starych
ciągów technologicznych (zmiana maszyn, konstrukcji produkcji itp.). Proces ten wiąże się
również z przekwalifikowaniem robotników (kursy, zmiana zawodu), zwolnieniami (używa
się coraz więcej maszyn do produkcji) i emigracją byłych pracowników z okręgu w
poszukiwaniu pracy gdzie indziej.
Restrukturyzacji podlegają przede wszystkim tradycyjne gałęzie przemysłu (górnictwo,
hutnictwo, przemysł włókienniczy).

tego drugiego nie wiem :)
8 3 8
2010-02-01T17:56:50+01:00
Restrukturyzacja przemysłu
Restrukturyzacja polega na zmianie profilu produkcji poprzez likwidację tradycyjnych gałęzi
przemysłu oraz na zastępowaniu ich przemysłami nowoczesnymi i modernizacji starych
ciągów technologicznych (zmiana maszyn, konstrukcji produkcji itp.). Proces ten wiąże się
również z przekwalifikowaniem robotników (kursy, zmiana zawodu), zwolnieniami (używa
się coraz więcej maszyn do produkcji) i emigracją byłych pracowników z okręgu w
poszukiwaniu pracy gdzie indziej.
5 2 5