Odpowiedzi

2010-02-01T19:28:03+01:00
Charyzmaty są ta w pewnym sensie dary Boże, uzdolniające tego, kto je otrzymał, do szczególnej służby w Kościele.
Takie charyzmaty otrzymał ojciec Pio który miał na rekach i nogach i boku rany Chrystusa.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T21:17:33+01:00
Charyzmatami nazywa się Dary Boże otrzymywane przez wybranych przez samego Jahwe. Są to specjalne cechy, których nie można wytłumaczyć w racjonalny sposób. Przykładami mogą być:
- Ojciec Pio (stygmaty)
- Jan Paweł II (mówi się że posiadał charyzmat języków)