Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T21:25:48+01:00
Y+2-3+x=0
x-2=5-2+y

x=1-y
x-y=5


1-y-y=5
-2y=5-1
-2y=4/:(-2)
y=-2

x=1-y=1-(-2)
x=1+2
x=3
szukane liczby
x=3
y=-2
2010-02-01T21:27:33+01:00
Y+2-3+x=0
x-2=5-2+y
-------------
y+x=0-2+3
x-y=5-2+2
-------------
y+x=1
x-y=5
----------
2x=6/2
x=3
----------
y+3=1
y=-2
---------
y=-2
x=3

1 5 1
  • yzik
  • Rozwiązujący
2010-02-01T21:35:40+01:00
Y + 2 - 3 + x = 0
x - 2 = 5 - 2 y

y + x = 0 - 2 + 3
x - y = 5 - 2 + 2

y + x = 1
x - y = 5

2x = 6/2
x = 3

y + 3 = 1
y = -2

ostatecznie:
x = 3
y = -2