Odpowiedzi

2010-02-02T00:54:03+01:00
"Yo no quiero enamorarme" to po hiszpańsku "Nie chcę się zakochać" :)
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T01:06:22+01:00
To raczej hiszpański. Znaczenie tych słów to coś w stylu: "Nie chcę się zakochać"

ya no te quiero - nie kocham Cię

znalazłem też na angielskiej stronie jakąś dyskusję na temat tej piosenki ... pewna osoba zrobiła jakieś dopiski (tłumaczenie), a obok zwrotu, który Cię interesuje było napisane
(Este mundo va a romper tu corazón) - ten świat ci złamie serce

Tu ta strona: http://ask.metafilter.com/144006/maxed-out-the-points-on-your-bilingual-poetic-license

Postarałem się i liczę na docenienie :)
1 5 1