Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T15:50:57+01:00
ZAPROSZENIE
Serdecznie zapraszam Ulę, Pestkę,Julka i ....(nie pamiętam jak ma na imię) na biwak , który odbędzie się 10 lutego 2010r. na Naszej Wyspie o godzinie 10:00.
Liczę na Waszą obecnośc.
Zenek

sorki że nie pamiętam jak ma na imię ten drugi chlopak
dasz naj??? pliskaaa
2010-02-02T15:53:27+01:00
Droga Ulu!
Chciałbym zaprosić cię na moje urodziny, które odbędą się 08.02.2010r. w moim domu przy ulicy Nowomiejskiej 4 m.16 o godz.16.30.Mam nadzieję, że przyjdziesz.
Mam nadzieję, że pomogłam. Pozmieniaj daty jeśli potrzeba.