Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T16:40:24+01:00
1.Kto kogo zaprasza(nadawca i adresat)
2.z jakiej okazji (cel spotkania)
3.kiedy dana uroczystość się odbędzie(czas)
4.gdzie dana uroczystość się odbędzie(miejsce)
3 5 3
2010-02-02T19:37:26+01:00
1.wybierasz kartkę papiery (jeśli ją robisz)
2.składasz do wybranego kształtu i obcinasz niepotrzebne skrawki papieru
3.kładziesz kartkę przed sobą i piszesz nagłówek ZAPROSZENIE
4.robisz akapit (wcięcie w tekście)
5.jeśli poznałeś formę jak się pisze zaproszenia to piszesz
-kogo zapraszasz
-na co zapraszasz
-kiedy go zapraszasz
-o której go zapraszasz
-i gdzie go zapraszasz
-podpis (twój)

PRZYKŁAD ZAPROSZENIA

ZAPROSZENIE
Serdecznie zapraszam (kogo?) na (na co?), które odbędą się (kiedy?) o godzinie (godzina) w (gdzie). Serdecznie zapraszam.
(podpis)


(NIEPOTRZEBNE PUNKTY SKRÓĆ TYLKO WTEDY AUTOMATYCZNIE ZMIENIA SIĘ NUMERACJA)
2010-02-02T20:37:06+01:00
Piszesz kogo zapraszasz,naco zapraszasz,kiego tego kogoś zapraszasz,o której sie zacznie uroczystość i gdzie zapraszasz,podpisz sie oczywiście.