Odpowiedzi

2010-02-02T17:55:46+01:00
Stanie na bacznosc
trzymanie renki na sercu
1 5 1
2010-02-02T17:55:49+01:00
1.Stanie na baczność
2.Zakaz rozmawiania
3.Zakaz rozglądania się
4.Zakaz śmiania się
5.Należy godnie śpiewać Hymn razem z innymi
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T17:56:17+01:00
Stoi się na baczność co wyraża szacunek.
Odpowiedni strój.
Utrzymać powagę i spokój.
Mężczyźni zdejmują nakrycie głowy.
Osoby stojące w sztandarze stoja na bacznosć i pochylają sztandar.
4 4 4