Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Jutt
  • Początkujący
2010-02-02T19:10:05+01:00
Trądzik-to częst występujące schorzenie skóry, które pojawia sie w młodzieńczym wieku.
Przyczyną jest nadmierna produkcja łoju, zatykające się ujścia mieszków, stanem zapalnym, bakteriami.


najlepiej udać się do dermatologa
1 5 1
2010-02-02T19:17:03+01:00
Niektóre dolegliwości skóry są uciążliwe, ale nie stanowia zagrożenia dla całego organizmu. Jednak nie należy ich lekceważyć, poonieważ czasem stają się przyczyna powikłań , takich jak zakażenia bakteryjne. Na przykład u wielu młodych ludzi wystepuje trądzik pospolity, nazywamy go młodzieńczym. Pojawia sie on, gdygruczoły łojowe produkują nadmierna ilość łoju, a ich ujścia się zatykają. W uwięzionym łoju rozwijaja sie bakterie i powstaje stan zapalny, widoczny w postaci krosty. Zaniedbanie leczenia tego schorzenia może doproprowadzić do powstania na skórze wielu blizn. Najlepiej udać sie do specjalisty ''dermatologa''

ps. żebyś wiedziała gruczoły łojowe chronią skórę i włosy przed wyschnięciem, oraz zapobiegają wnikaniu drobnoustrojów chorobotwórczych... bo ja jestem w gimnazjum i mam to na bilogi a ty pewnie w 6 klasie..! zapamietaj to. ;dd przyda Ci sie. ;)))) pozdroo. ^^