Odpowiedzi

2010-02-02T19:59:47+01:00
Ja bym pojechała do Grecji

Zabrałabym:
1. Ubrania
2. Kosmetyki (szampony, kremy, pasty....)
3. Żywność
4. Książki
5. Kasę ;)
6. Kosmetyki (błyszczyki, cienie....)
7. Aparat fotograficzny
8. Komórkę
9. Strój kąpielowy
10. Męża ---> skoro to podróż poślubna to czemu nie??? xDDD
2010-02-02T20:01:37+01:00
Wybrałam bym sie do Gdańska nad morze i zabrałabym :
1. komorke
2. pieniadze
3.kapielowki
4.reczniki
5. ciuchy na rozne pogody
6. buty na rozne okazje
7. kosmetyki
8.ksiazke
9. aparat
10. apteczke
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T20:04:17+01:00
Wybrałbym się na Tropikalną wyspę (Berlin)
Zabrałbym ze sobą:
1. ręcznik
2. klapki
3. aparat
4. wino/szampan
5. laptopa
6. komórke
7. środki czystości (:D)
8. zapas żywności/napoje
9. małe radio
10. scyzoryk
Młoda para mogłaby się bawic (baseny, imprezy, ślizgawki itp.) mogliby też podziwiac roślinnośc (22 tys. róznych gatunków roślin
Pewnie nie o to chodziło ale cóz...