Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T20:10:45+01:00
Juliusz Cezar był władcą, który łamał zasady, ale jego działania wojenne budziły podziw wśród innych ludzi. Wbrew zakazon przeszedł przez Rubikon wraz ze swymi wojskami. Właśnie od niego wzięły się powiedzenia: "Kości zostały rzucone" oraz "Przejść przez Rubikon" to tyle, mam nadzieję, że pomogłam;)
3 4 3
2010-02-02T20:12:21+01:00
Był dobrym władcą.chyba był władcą despotycznym czyli..mógł wszystko .łamał zasady, ale jego działania wojenne budziły podziw wśród innych ludzi.mam nadzieje ze dobrze chodź troche.
1 5 1
2010-02-02T20:12:49+01:00
Cezar był władcą absolutnym. Nie liczył się ze zdaniem senatu. Miał własny pogląd na świat, w którym rzym będzie wielką potęgo i zajmie calyświat. Niestety jego plany zniweczylo jego zamordowanie poprzez jego ulubienca- Brutusa.
1 5 1