Odpowiedzi

2010-02-02T20:54:19+01:00
Bok AC
a²+b²=c²
1²+1²=c²
2=c²
c=√2
AC=√2

bok AD
a=1
b=√2
c=?
1²+(√2)²=c²
1+2=c²
AD=√3


bok AE
a=1
b=√3
c=?
1²+(√3)²=c²
1+3=c²
AE=2

bok AF
a=1
b=2
c=?
1²+2²=c²
1+4=c²
AF=√5

bok AG
a=1
b=√5
c=?
1²+(√5)²=c²
1+5=c²
AG=√6

bok AH
a=1
b=√6
c=?
1²+(√6)²=c²
1+6=c²
AH=√7

bok AI
a=1
b=√7
c=?
1²+(√7)²=c²
1+7=c²
c=√8
AI=2√2

Ufff..;););)
64 4 64
2010-02-02T21:04:50+01:00
AC2=12*12
AC2=2 /√
AC=√2
AD= √22+12
AD=√3
AE=√32+12
AE=√4
AF=√42+12
AF=√5
AG=√52+12
AG=√6
AH=√62+12
AH=√7
AI=√72+12
AI=√8
16 2 16
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T21:05:28+01:00
IACI²=IBCI²+IABI²
IACI²=1²+1²
IACI²=1+1
IACI²=2
IACI=√2

IADI²=IACI²+ICDI²
IADI²=√2²+1²
IADI²=2+1
IADI²=3
IADI=√3

IAEI²=IADI²+IDEI²
IAEI²=√3²+1²
IAEI²=3+1
IAEI²=4
IAEI=√4=2

IAFI²=IAEI²+IEFI²
IAFI²=√4²+1²
IAFI²=4+1
IAFI²=5
IAFI=√5

IAGI²=IAFI²+IFGI²
IAGI²=√5²+1²
IAGI²=5+1
IAGI²=6
IAGI=√6

IAHI²=IAGI²+IGHI²
IAHI²=√6²+1²
IAHI²=6+1
IAHI²=7
IAHI=√7

IAII²=IAHI²+IHII²
IAII²=√7²+1²
IAII²=7+1
IAII²=8
IAII=√8
149 3 149