Pilneeeeeeee !
Jaki w ostatnim czasie obejzales film. Czy ci sie podobal , dalczego ??( jak ogladaliscie to np. Zmierzch , albo jakiś inny byle znany) :) minimum 10 zdań. Bardzo prosze po niemiecku !!! jak również tłumaczone po polsku. z gory wielkie dziex idaje naj ! :*:*:*

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-02T22:05:24+01:00
Letzter Zeit ich sah mir den sehr tollen Film pt an: das Innere Ziemi.By ł er sehr gespannt unter dieser Beachtung dass das ist die ehemalige Fiktion 3 D. es war viel in ihm gespannt und kein vergessen mir die Sachen.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T22:06:10+01:00
Masz tu po polsku

Film „Zmierzch“ to połączenie romansu dla nastolatków z horrorem. Opowiada on o tym że,nastoletnia Bella zakochuje się ze wzajemnością w szkolnym koledze. Problem w tym, że Edward jest wampirem. Pochodzi jednak z szacownej, wampirzej „rodziny“, która nie tylko nie atakuje ludzi, ale z powodzeniem wrosła w lokalną społeczność.
Po obejrzeniu tego filmu byłem zachwycony dawno nie oglądałem tak dobrego filmu.Polecam go każdemu bo jest warty obejrzenia.

Tu po niemiecku

Der Film "Twilight" ist eine Kombination aus Romantik für Jugendliche mit Entsetzen. Er spricht davon, Teenager Bella verliebt sich in die gegenseitige Kollegen der Schule. Das Problem ist, dass Edward ein Vampir ist. Allerdings kommt aus einer angesehenen, der Vampir "Familie", dass nicht nur die Menschen nicht angreifen, sondern sich auch erfolgreich in der Gemeinde verwurzelt.
Nachdem ich diesen Film war ich so lange freuen, da ich sah ihn jeden filmu.Polecam gut, weil es wert ist.