Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T16:52:41+01:00
'Pracowali również w komórce więziennej(komórka Andrzeja - dostarczanie listów)ale praca ta nie trwała długo, jednak pozostała przyjaźń z panem Jankiem.'


jest to miejsce w którym pracowali bohaterowie nazwano je komórką Andrzeja
29 3 29
2010-02-03T16:54:07+01:00
Komórką Andrzeja. Praca ich polega na dostarczaniu grypsów więziennych do adresatów.
22 3 22
2010-02-03T16:54:19+01:00
Alek, Rudy i Zośka pracowali w komórce więziennej(komórka Andrzeja - dostarczanie listów) ale praca ta nie trwała długo
18 3 18