Odpowiedzi

2010-02-03T18:43:19+01:00
Gdziekolwiek pójdziesz, cokolwiek uczynisz
niechaj słodkie myśli o mnie towarzyszyć ci będą !
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T19:00:12+01:00
Ostre kolce białej róży,
Siła gromu wielkiej burzy,
Odpowiedzcie na pytanie
Jakie zwierze swoim trwaniem
Doprowadza miodne pszczoły
Do żądlenia jak bachory

Proszę o naj - trochę nad tym pracowałam. Pozdrawiam ;)
1 5 1