Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T19:02:02+01:00
Poprzez:
-modlitwę,
-uczestniczenie we mszy św.,
-głoszenie Ewangelii,
-pomoc innym ludziom.
Wiem, że to nie zdania, ale masz tu chociaż przykłady ;)
1 5 1
2010-02-03T19:04:16+01:00
Mogę poprawić swoje zachowanie, częściej chodzić do kościoła. Mogłabym pomagać innym ludziom, np. pomagać komuś w lekcjach.
1 3 1
2010-02-03T19:04:42+01:00
Mogę się odwdzięczyć przez modlitwę, post.Wierząc w niego także mogę się odwdzięczyć.
1 5 1