Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T19:22:06+01:00
1 w układzie okresowym oznaczona symbolem S siar(K)a
2 może zostać wykonane w laboratorium doś(W)iadczenie
3 najmniejsza cząstka materii (A)tom
4 masa tego pierwiastka wynosi 75u ar(S)en

prosze naj i pozdrawiam
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T19:37:04+01:00
1.kwasy dysocjują na ....wodorowe i aniony reszty kwasowej.......kationy
2.kwas o wzorze H2CO3..................węglowy
3.wskaźnik który zmienia barwę w kwasach na kolor pomarańczowy.............oranż metylowy
4.inaczej kwas chlorowodorowy.........solny