Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T20:07:40+01:00
/=kreska ułamkowa

40231/56789 sprawdzenie: 40231/56789=0,70842945 1/3=0,33333333...[0,(3)]

Mam nadzieję, że pomogłem. :)
2010-02-03T22:08:40+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Np 64503/78912

64503/78912 ≈0,8 gdy 1/3 to 0,(3)