Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T14:13:42+01:00
A)2 Ca O₂----> 2CaO
b)Sn O₂ + 2H₂ ---->Sn +2 H₂O
c)2Ag₂O ---> 4Ag + O₂
d)4 NH₃ +5O₂---->4NO + 6H₂O
e)2 Al + 3Cu Cl₂ ---->2Al Cl₃ + 3Cu.
1 5 1
2010-02-04T14:14:17+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
A) 2Ca +O₂---->2 CaO
b)Sn O₂ + 2H₂ ---->Sn + 2H₂O
c)2Ag₂O --->4 Ag + O₂
d)4NH₃ +5O₂---->4NO + 6H₂O
e) 2Al + 3CuCl₂ ---->2AlCl₃ + 3Cu
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-04T14:14:47+01:00
A) 2 Ca + O₂----> 2 CaO
b) Sn O₂ + 2 H₂ ---->Sn + 2 H₂O
c) 2 Ag₂O ---> 4 Ag + O₂
d) 4 NH₃ + 5 O₂---->4 NO +6 H₂O
e) 2 Al + 3Cu Cl₂ ---->2 Al Cl₃ + 3 Cu.
1 5 1