Odpowiedzi

2010-02-04T16:32:05+01:00
Hasło " teatr "
pytania :
1 . czesto się zamyka lub otwiera
2 . na niej występują .
3 . tek , który gra .
4 . nie wieem .xD
5 . ... jest piękny .
5 1 5
2010-02-04T16:34:19+01:00
aktorzy
stroje
scena
przedmioty
sufler

1.występują w filmach.
2.są szyte
3.dają na niej koncerty.
4.mamy je w szkole.
5.podpowiada aktorom tekst
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T16:36:24+01:00
1 KURTYNA
2 EPIZOD
3 AKTOR
4 AKT
5 DRAMAT


1. to płachta materiału oddzielająca scenę od widowni.
2. jest drugoplanową rolą aktorską z co najmniej jednym zdaniem dialogu.
3.soba odgrywająca rolę w teatrze lub w filmie
4.edna z konstrukcyjnych części sztuki teatralnej lub opery, stanowiąca całość kompozycyjną
5.jeden z trzech rodzajów literackich (obok liryki i epiki).
1 5 1