Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T16:38:47+01:00
Ojczyzna, to dla mnie kraj w którym się urodziłam , jest dla mnie ważny i jestem z nim związana, myślę, że ojczyzna, to moje miejsce na świecie.
Patriotyzm, to więź łącząca mnie i moją ojczyznę. Kocham i walczę o moją ojczyznę = Jestem patriotą.

Moje zdanie ^^
2010-02-04T16:38:52+01:00
Patriotyzm-to miłość to ojczyzny i własnego narodu,połączona z gotowośćią ofiar dla nich.