Wyraz maleńki został utworzony za pomocą : ...
Wyjaśnij własnymi słowami, w jednym zdaniu złożonym co oznacza wyrażenie wiecznie zielone drzewa .

Wyjaśnij dlaczego wyraz angielski piszemy małą literą . Podaj odpowiednią zasadę ortograficzną .

2

Odpowiedzi

2010-02-04T18:11:20+01:00
Wyraz maleńki został zdrobniony od słowa mały.
Wiecznie zielone drzewo to takie które zawsze jest zielone nawet w zime np.jodła
wyraz angielski piszemy małą literą ponieważ nie jest to nazwa własna lecz pospolita
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T23:09:18+01:00
Wyraz maleńki jest zdrobnieniem słowa mały
Wiecznie zielone drzewa to takie które niezależnie od pory roku utrzymują swój kolor , są to drzewa iglaste takie jak sosna czy świerk, a wyrazy angielskie piszemy z małej litery iż są to wyrazy pospolite (nie są to nazwy własne) !
2 3 2