Odpowiedzi

2010-02-04T18:50:54+01:00
Muzyka to forma wyrażania uczuc. może wyrazac uczucia takie jak miłośc , ale równiez przygnębienie, utwór muzyczny moze byc również formą przekazania jakiejśc historii.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T18:56:14+01:00
Wegług mnie muzyka wyraża nasz nastrój, charakter i uczucia. Jest odzwierciedleniem tego, co w danym monencie przerzywamy. Po utworze można rozpoznać w jakim nastroju był aktualnie jego autor.
2 3 2
2010-02-04T20:30:49+01:00
Rozgoryczenie miłość smutek radość zdziwienie.No rożne rzeczy :)
Współczesna muzyka przedstawia przede wszystkim miłość,radość niekiedy smutek.Muzyka dzieli się na rużne gatunki żeby ludzie nie byli skupieni tylko na jednym.