Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T18:55:05+01:00
Znaczenie roślin nagonasiennych:
- stanowią główny składnik lasów iglastych,
- dostarczają drewna będącego surowcem w przemyśle stolarskim, papierniczym, chemicznym, w budownictwie,
- wiele gatunków używanych jest jako rośliny ozdobne w domach, parkach, ogrodach,
- niektóre gatunki mają zastosowanie w przemyśle farmaceutycznym do produkcji mieszanek ziołowych.
24 3 24
2010-02-04T18:56:41+01:00
-zapobiegają powodziom, erozji gleby
-znakomicie nadają się do budowy domów
- są uprawiane w celach przemysłowych
-ich nasionami żywi się wiele zwierząt
12 5 12