Hejka muszę bardzo asertywnie odpowiedzieć na pytania podczas rozmowy z szefem żeby mnie przyjął do pracy (zawód -nauczyciel wf)
1.dlaczego chciałaby pani pracować w naszej firmie?
2.dlaczego wybrała pani właśnie taki zawód?
3.co jest pani słabą stroną?-
4.co chciałaby pani osiągnąć w swoim życiu zawodowym?
5.co jest dla pani najważniejsze praca czy życie rodzinne?
6.co jest pani najmocniejszą strona?
7.co jest dla pani ważniejsze awans czy podwyżka?-
8.jakie są pani oczekiwania dotyczące wynagrodzenia?
9.czego oprócz wynagrodzenia oczekuje pani po pracy w naszej firmie?
10.w jaki sposób radzi sobie pani ze stresem?
11.jakie cechy ceni pani u swoich współpracowników?
12.jakie cechy utrudniają pani współpracę?
13.jaki pani zdaniem powinien być dobry szef?
14.czego chciałaby pani nauczyć się w najbliższej przyszłości?
15.jaka postać literacka stanowi dla pani wzór
proszę bardzo pilnie

2

Odpowiedzi

2010-02-05T11:52:21+01:00
1. Ponieważ słyszałam o Was same dobre rzeczy , i bardzo podoba mi się atmosfera wśród Waszych pracowników.
2.Ponieważ lubię sport , i kocham pracować z młodzieżą i dziećmi
3.Moją słabą stroną jest częsta kłótliwość.
4.Założyć drużynę piłki ręcznej.
5.Rodzina i praca , (godzę to ze sobą)
6.Cierpliwość , punktualność.
7.Awans.
8.Do dwóch tysięcy złotych minimum.
9.Dobrego dogadania się z kolegami z Firmy i współpracy z miłą młodzieżą.
10.Ćwiczę Jogę.
11.Lojalność , szczerość i koleżeństwo.
12.Kłótliwość .
13.Wyrozumiały ,powinien dobrze się dogadywać i szczerze oceniać moją pracę.
14. Być lepszą i bardziej dobrą dla świata.
15. Antygona , ponieważ dla rodziny i religii była w stanie zrobić wszystko.




Proszę bardzo;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T14:26:08+01:00
1. Chciałabym pracować w państwa firmie gdyż lubię prace z dziećmi i młodzieżą oraz uwielbiam sport.
2. Ponieważ już od małego dziecka uwielbiałam sport. I chciałam już od bardzo dawna zostać nauczycielką w-f
3. Moją słabą stroną jest to , że jestem pracoholiczką.
4. Przede wszystkim nauczyć dzieci i młodzież jak można spędzać czas uprawiając sport i poszerzać wiedzę swoją jak i młodzieży na temat sportu.
5. Dla mnie najważniejsza aktualnie jest praca gdyż jeszcze rodziny nie mam ale gdy założę rodzinę postaram się te dwie role życiowa razem połączyć.
6. Moją najmocniejszą stroną jest dążenie do celów i nieustanne nie poddawanie się.
7. Trudno wybrać gdyż lubię to co będę robić i podwyżka ani awans nie grają żadnej roli.
8. Moje oczekiwanie są takie abym po prostu dostała wynagrodzenie godne mojej pracy. I odpowiednie do moich sukcesów.
9. Przede wszystkim godnego zaufania.
10. Stres od dawna nie idzie ze mną w parze gdyż przyzwyczaiłam się do jego braku bo będąc małą dziewczynką grałam w teatrze szkolnym. I się od niego uwolniłam.
11. Cenie sobie zaufanie i szczerość.
12. Notoryczne przeszkadzanie podczas zajęć.
13. Godny zaufania i widzący postępy w kształceniu i nauczaniu dzieci i młodzieży.
14. Chciała bym się nauczyć pracować w tym zawodzie tak doskonale aby mieć lepsze podejście do młodzieży starszej.
15. Dla mnie jest to Adam Mickiewicz.