Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T16:32:53+01:00
AZJA- Morze Kaspijskie
AFRYKA- Jezioro Wiktorii
AMERYKA PÓŁNOCNA- Jezioro Górne
AMERYKA POŁUDNIOWA- Jezioro Maracaibo
ANKTARTYDA- Nie ma jezior
EUROPA-Jezioro Ładoga
AUSTRALIA I OCEANIA- Jezioro Eyre
22 4 22
2010-02-05T16:33:50+01:00
Jeziora:
Górne-Stany Zjednoczone, Kanada
Wiktorii-Tanzania,Uganda, Kenia
Huron-Stany Zjednoczone,Kanada
Michigan-Stany Zjednoczone
Tanganika- Burundi, Demokratyczna Republika Konga, Tanzania, Zambia
Bajkał- Rosja
Wielkie Niedźwiedzie- Kanada

Myślę że pomogłam
12 2 12
2010-02-05T19:35:26+01:00
Azja- Morze Kaspijskie (Rosja, Azerbejdżan, Iran, Kazachstan, Turkmenistan)
Ameryka Północna- Górne (Kanada, USA)
Afryka- Wiktorii (Uganda, Kenia, Tanzania)
Europa- Ładoga (Rosja)
Ameryka Południowa- Maracaibo (Wenezuela)
Australia i Oceania - Eyre (Związek Australijski)
10 4 10