Odpowiedzi

2010-02-05T16:47:04+01:00
Dlatego ze autor opisuje czasy 1939 , 1940 xd kiedy była wojna i ja tam opisuje xd i jak wtedy było ;P
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T16:47:45+01:00
Ponieważ jest oparta na faktach i występują w niej postacie, które kiedyś naprawdę żyły, to samo tyczy się formacji. Jako dokument zawiera i przechowuje ważne informacje dot. polskiej historii.
2 4 2
  • Użytkownik Zadane
2010-02-05T16:47:53+01:00
Myślę, że książkę tą można nazwa dokumentem, gdyż opowiada o prawdziwych wydarzeniach, które zdarzyły się przecież nie tak dawno. To swoista lekcja historii dla młodych ludzi, gdyż mogą wyobrazić sobie czasy II wojny światowej - jakże trudnej dla ówczesnej młodzieży.
1 2 1